Retourneren
Is er een probleem met uw bestelling, is het bijvoorbeeld beschadigd aangekomen of is de bestelling niet compleet? Laat het ons weten op ons mail adres: info@koekbezorgd.nl . Graag ontvangen wij bij de klacht een foto van het product waar u niet tevreden over bent.
Wij zullen samen met u een passende oplossing zoeken. Wanneer de bestelling geretourneerd moet worden dan regelen wij dat de bestelling bij u opgehaald wordt.
Retouren moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Het product mag alleen teruggestuurd worden wanneer het in die mate uitgepakt en gebruikt is om te kunnen beoordelen of u het product wilt houden. wanneer het over de datum is of der mate aangetast is nemen wij het niet terug.
- Het product mag niet teruggestuurd worden in een andere verpakking dan waar in het aangekomen is.
- Omdat onze producten kunnen bederven nemen wij geen producten terug waarvan de houdbaarheids datum is verstreken. Dit om hygiënische en veiligheidsredenen.
- De kosten voor het retourneren worden alleen door Koek bezorgd betaald wanneer het aan alle voorwaarden voldoet.
Gratis verzending vanaf €35,-
Gratis verzending vanaf €35 per adres!
Wil je iemand verrassen met een van onze heerlijke pakketten? Dat kan! Laat bij het afrekenen een persoonlijk bericht achter bij ‘opmerkingen’ – wij voegen het graag toe voor de ontvanger.
Wil je meerdere pakketten naar verschillende adressen sturen? Stuur ons dan even een adressenlijst via info@koekbezorgd.nl, en wij regelen de rest!